tiistai 4. marraskuuta 2014

Homecoming 2k14

Moikka!

Sorge etten oo kirjotellu tänne pitkään aikaan, oon halunnu kirjottaa homecomingista jo kauan, mutta en oo saanu niitä kuvia vieläkään! Päätin että tuun nyt kuitenkin laittamaan muutamat kuvat jotka multa löytyy, ja muutenkin kertomaan kuulumisia!

Homecoming mun osalta suju ihan mahtavasti!! Mun päivä alko vähän väsyneesti ja ei oikeesti tuntunu että nyt se homecoming päivä oikeesti on haha. Aloinki laittautumaan aika myöhään, n. 2 tuntia ennen lähtöä, joten tuli aikamoinen kiire! Meikkasin itteni ja mun hostäiti teki mun hiukset. Joskus neljän jälkeen mun pari Tyler tuli meille, otettiin muutamat kuvat ja suunnattiin meiän kaverille ottamaan lisää kuvia! En tienny, että tää 'kuvien ottaminen' on täällä mikään iso juttu, ajattelin että mennään vaan kavereiden kanssa ottamaan parit kuvat ennen lähtöä.. Toisin kuitenkin todistin kun meitä oli siellä 7 paria, kaikkien vanhemmat, joidenkin sisaruksia, sekä ihan sairaasti ruokaa. Niillä oli ihan juhlat siellä meneillään ja yllätti mut positiivisesti!








Kuvailun jälkeen suunnattiin Italian Gardens nimiseen ravintolaan meidän 14 hengen porukalla, ja ruoka oli ihan sairaan hyvää! Nimensä mukaisesti ruoka oli italialaista eli pastaa, pizzaa jne.






Noin klo. 8 suunnattiin itse tansseihin! Tanssit järjestettiin meiän koululla ja meno olikin vähän sen mukainen. Musiikki oli vuodelta 2007, muun muassa Lady Gagan Pokerface soi haha. Meillä oli kuitenkin niin hyvä porukka kasassa, että ees huono musiikki ja valittavat opettajat voinu meiän meininkiä latistaa! Oltiin tansseissa noin puol yhteentoista saakka, josta suunnattiin isolla porukalla mun kaverille yöks! Oli kaikenkaikkiaan ihan mahtava ilta, enkä ois halunnu viettää sitä kenenkään muun kanssa!!

Jos joskus saan kaikki kuvat niin lisään ne kyllä tänne hehe! Lupaan nyt, että alan kirjoittelemaan vähän useemmin, mua nimittäin ärsyttää itteänikin vähän tää mun laiskuus.. ENS KERTAAN!

<3 Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti